Klantenservice
Klantenservice


Winkels

Veelgestelde vragen

RUILEN & RETOURNEREN

  • 1. Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?
    Binnen 14 dagen mag je (een deel van) je bestelling ruilen of retourneren. Voorwaarde is dat het artikel ongebruikt is, de originele labels en prijskaartjes bevat en in de originele verpakking zit.
    Vergeet niet het bijgesloten retourformulier in te vullen.

    Artikelen die speciaal voor u bedrukt zijn (naam/initialen/nummers) kunnen helaas niet geruild of geretourneerd worden.
  • 2. Hoe stuur ik de artikelen retour?
    Vul het retourformulier in.

    Met het bijgesloten DHL retour label, kunt u de zending gratis retourneren via een DHL service punt. Kijk op  
    https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop voor het DHL service punt bij u in de buurt.


    De retourzending is geheel gratis!
  • 3. Kan ik een artikel ruilen?
    Ruilen of retourneren kan binnen 14 dagen na levering.
    Vul het retourformulier in, en stuur uw zending retour met het bijgesloten DHL retour label.

    Zodra we uw zending hebben ontvangen, zullen wij het vervangende artikel (mits op voorraad) binnen enkele dagen naar u toe sturen.

    Artikelen die speciaal voor u bedrukt zijn (naam/initialen/nummers) kunnen helaas niet geruild of geretourneerd worden.
  • 4. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
    Wij geven uitsluitend geld terug, wanneer we je bestelling binnen 14 dagen retourneert. Retourneren kan via onze gratis retourservice, of u kunt de artikelen terugbrengen in de winkel.
    Het bedrag wordt teruggestort op de rekening of creditcard waarmee is betaald. Indien u gekozen heeft voor KLARNA (achteraf betalen), dan zal het bedrag verrekend worden in uw KLARNA account.


    Artikelen die speciaal voor u bedrukt zijn (naam/initialen/nummers) kunnen helaas niet geruild of geretourneerd worden.

Bestellen

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling?
    Uw bestelling plaatsen in de shop gaat eenvoudig.
    Kies het artikel van uw keuze en selecteer vervolgens de maat en geef het aantal stuks op dat u wenst te bestellen.
    Voeg het artikel toe aan uw winkelmand door op de knop "toevoegen aan shopping bag"
    Kies in de winkelwagen de gewenste verzendwijze.
    Vul uw kortingscode in. (indien van toepassing)
    Druk vervolgens op de knop bestelling afronden
    Log in op uw account wanneer u beschikt over een account, bestelt u voor het eerst druk dan op de knop "Ga Verder" 
    Vul de alle vereiste gegevens in.
    Kies vervolgens de gewenste betaalmethode en klik op afrekenen.


  • 2. Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
    Wij proberen je bestelling binnen 2 - 5 werkdagen bij je af te leveren. 

    Artikelen die bedrukt worden met clublogo's en/of persoonlijke bedrukking, hebben een levertijd van 4 - 6 werkdagen.

  • 3. Wat de zijn de betaal mogelijkheden?
    U kunt bij ons betalen met
    iDeal
    Creditcard (Mastercard of Visa)
    Bancontact (voor België)
    Achteraf betalen via Klara (alleen NL)
  • 4. Verloopt mijn betaling veilig?
    De betaling verloopt via een beveiligde, versleutelde https verbinding. De beveiligde verbinding herken je aan het webadres dat begint met https://
  • 5. Hoe weet ik dat mijn pakket is verzonden?
    Zodra je bestelling door ons gereed is gemaakt voor verzending, ontvang je een e-mail dat de bestelling onderweg gaat. Via een separate e-mail ontvangt u track en trace code van uw zending.


Betalen

Divide